Gary Miller habita in Dakota del Nord, SUA.

My photo
North Dakota, United States

Friday, April 5, 2024

Juste 2024-04



  J U S T E

    per gratia

 

== 2024 == april ==


PSALMO 139


 7 A ubi io pote ir ab Tu Spirito? O a ubi io pote fugir ab Tu?

 8 Si io i al celo, Tu es ibi; si io face mi lecto in le inferno, ecce Tu.

 9 Si io prende le alas del matino o es in le partes plus distante del mar,

10 mesmo ibi Tu mano me conduce, e Tu mano dextre me tene.

11 Si io dice: Certemente le obscuritate cadera super me - le nocte mesme es lumine circum me.

12 De facto le obscuritate non pote celar se ab Te, ma le nocte brilla como le die. Le obscuritate e le lumine es le mesme a Te.

13 Tu formava mi partes plus interne; Tu me coperiva intra mi matre.

14 Io Te lauda, proque io es faceva magnific e meraviliose. Tu labores es meraviliose, e mi anima sape isto multo ben.

15 Mi ossos non esseva celate ab Te, quando io esseva facite in secreto e facite habilemente in le partes plus basse del terra.

16 Tu oculos videva mi carne ancora sin forma. In tu libro tote dies facite pro me esseva scribite, quando illes non esseva.

17 Como preciose es Tu pensatas a me, Teo! Como grande es le amonta de illos!

18 Si io los contarea, illos essera in numero plus que le sablo. Quando io me evelia, io es ancora con Te.

No comments:

Post a Comment